31.8.2009

אצל רוב הגברים, לפחות בכל הנוגע לטיפוח וקוסמטיקה, פועל הכלל של פחות - זה יותר. גם המטרו'ס שבינינו, לא אוהבים להשקיע יותר מידי במריחת עוד תכשיר ועוד מוצר ותמיד נשמח לקבל מוצר שיכול לבצע כמה פעולות.
אחד המוצרים שרוב הגברים מוותרים עליו, הוא הקונדישנר – מרכך השיער. זה פשוט יותר מידי בשבילנו ואנחנו גם מה לא מבינים מה הצורך בו. רודני קוטלר – הבעלים של רשת סלוני שיער לגברים בארה"ב מסביר: חפיפת השיער פותחת את תאי השיער. אם נסתכל כעת על השערות באמצעות מיקרוסקופ, נראה שכל שערה נראית כמו ענף של עץ שממנה יוצאים ענפים נוספים. מסיבה זו, לשיער יש הרבה יותר נפח אחרי החפיפה. אנו אוהבים את הנפח הזה ולא רוצים למרוח משהו שיכביד על השיער ואולי יפגע בנפח. אבל בצורה כזו, השיער הרבה יותר חשוף לקליטת לכלוך ואבק באמצעות כל הענפים הפתוחים. המרכך בא ועוטף את זקיקי השערה, סוגר את הענפים ובכך מגן על השערות מפני אלמנטים חיצוניים ומאבק, וכך הוא נשאר נקי וזוהר, זמן רב יותר.
המוצר האידיאלי לגברים – אומר קוטלר- הוא ה- leave-in conditioner , המרכך ללא שטיפה שאותו אפשר למרוח בקלות ובמהירות לאחר המקלחת, ולשכוח ממנו. במקרה זה, המרכך ממלא גם תפקיד של מעצב שיער וחוסך את הצורך במוצר נוסף. לאחר הקדמה זו, אני מתכבד להפנות אתכם לסיקור על מרכך שיער חדש לגבר

16.8.2009

בושם חדש בדרך

חדשות טובות לגבר מבית גארלן הצרפתית. בושם המשך ל- Guerlain Homme המעולה, הפעם בגרסת Intense. מי שאהב את הבושם הקודם - ואני ביניהם- בוודאי שם לב שהיה לו חיסרון אחד רציני. הניחוח המרענן פשוט התנדף מהר מידי. בדרך כלל אני לא חסיד גדול של גרסאות Intense, כי הן פשוט חזקות מידי אך הפעם זה בדיוק מה שצריך. משקה המוחיטו נשאר הרכיב הדומיננטי בניחוח, אך הפעם בתוספת קצת פאצ'ולי בכדי להוסיף קצת עוצמה וחושניות. כפי שניתן לראות, העיצוב החיצוני נותר כמעט זהה, רק כהה יותר. הוא יושק בעולם בתחילת החודש הקרוב. נקוה שיגיע אלינו לא הרבה אחרי כן.

4.8.2009

נבחרי 2009 על פי Cosmopolitan

המגזין האמריקאי הפופולארי Cosmopolitan, היוצא לאור במדינות רבות כולל כאן אצלינו, הגיש בגיליונו האחרון את דירוג הבשמים לשנת 2009. הבשמים הנבחרים חולקו למספר קטגוריות, כאשר התקיימו שני דירוגים במקביל, אחד ע"י מקצוענים כביכול- אנשים מתחום הקוסמטיקה והבישום – והשני ע"י הקוראים. כפי הנראה, ההצבעה לא הוגבלה דוקא לבשמים שהושקו בשנה זו אלא לבשמים המצויים כעת בשוק.
הזוכים עפ"י דירוג המקצוענים הם:
הניחוח המרענן ביותר: Homme Sport Dior שהושק לפני כשנה.
הניחוח הסקסי ביותר: Guarlain Homme שהושק בשנה שעברה ועליו תוכלו לקרא
כאן
הניחוח המקורי ביותר: Lalique White Pour Homme. המותג לאליק אינו בנמצא בארצינו.
הניחוח הקלאסי: Korus מבית YSL שהינו בושם ותיק ביותר.
בושם סלבריטי: UR שהושק השנה ע"י הראפר Usher (בין אלו שזכו להספיד את מייקל ג'קסון המנוח בהלוייתו).
העיצוב היפה ביותר: Givenchy Play שעליו ועל הפריזנטור שלו ג'סטין טימברלייק תוכלו לקרא
כאן
הזוכים עפ"י דירוג הקוראים הם:
המרענן ביותר: Davidoff Cool Water, שזכה להזכירכם גם בדירוג של ארגון הניחוחות האמריקאי FiFi בקטגוריית היכל התהילה (Hall of Fame).
הסקסי ביותר: Hugo Boss- אין לי מושג לאיזה בושם של בוס הם מתכוונים, יש כ"כ הרבה.
בושם סלבריטי: Intimately Beckham for Him
העיצוב הנבחר: Jean Paul Gaultier Le Mâle, שעל גרסת הקיץ שלו שהושקה לאחרונה, תוכלו לקרא
כאן.