17.11.2009

חדש על המדף

אחד מהפוסטים הראשונים שלי בבלוג הזה, היה על הבושם Pure Malt מבית טיירי מוגלי. הפוסט נכתב עוד לפני ההשקה המתוקשרת בארה"ב. כעת סוף סוף, מגיע הבושם גם אלינו וניתן להשיגו ברשתות הפארם השונות. לקריאת הפוסט מתחילת הקיץ, ניתן ללחוץ כאן. לקריאת סיקור של המוצר לאחר שהתנסיתי בו, ניתן לקרא כאן.


בנוסף, מגיע אלינו גם הבושם החדש לגבר מבית שיסיידו היוקרתית. הבושם נקרא Zen for Men כשם הבושם המקביל לנשים. טרם התנסיתי בו, כך שאני לא יכול לתת עליו חוות דעת. מה שכן, הוא אמור להיות ארומטי ובעל השפעה על החושים (לא רק חוש הריח). לחברת שיסיידו יש גם סדרת מוצרי טיפוח לגבר. הסדרה אינה חדשה, אך פעם ניתן היה להשיגה רק בשדה התעופה נתב"ג ורק לאחרונה התחילו לשווק אותה גם בפנים הארץ. הסדרה אמורה להתרחב במהלך השנה הקרובה ויצורפו אליה מוצרים נוספים וכן יצורפו דיאודורנט וג'ל רחצה התואמים לבושם החדש. מוצרי שיסיידו יקרים יחסית אבל איכותיים ביותר.

המותג קלרינס, מרחיב את את הסדרה לגבר Clarins Men ומוסיף חמישה מוצרים חדשים, חלקם מיועדים לבני 30 עד 45 וחלק לבני +45. לשני הקבוצות משווקים קרם לחות וקרם עיניים, כאשר הקבוצה הבוגרת יותר יכולה לבחור בין קרם לחות לעור יבש או ג'ל לחות לעור רגיל עד שמן. גם מוצרי קלרינס לא זולים, אבל שוים.