22.12.2009

נקמת הדיאודורנטים

הדיאודורנט היה פעם משהו שהיית משתמש בו, כי כך אבא שלך אמר לך לעשות, או מפני שכך עשו החברים שלך בפנימיה. אמרו לך שזה אמור למנוע זיעה וריחות לא נעימים. בפועל זה לא ממש מנע את הזיעה , ואת הריח זה הצליח להסתיר לזמן קצר בלבד וגם זאת בהנחה שזה לא היה יום חם במיוחד. אבל המשכת למרוח אותו מידי יום ביומו, שנה אחר שנה, למרות שהוא לא עשה למעשה דבר, חוץ מלהכתים את הטישרטים שלך.

אז הנה החדשות הטובות. כמו שאתה התבגרת והתקדמת בחיים, גם הדיאודורנטים לאט לאט הלכו והתפתחו למשהו אחר לגמרי. הדיאורנטים של היום הם תוצאה של מחקרים ופיתוחים טכנולוגיים חדשניים אשר הפכו אותם ליעילים הרבה יותר ולמכתימים הרבה פחות.
לא ניכנס כרגע לויכוח של "אנטי-פירספירנט: בעד או נגד", רק נאמר שהן האנטי-פירספירנטים והן הדיאודורנטים הרגילים, עושים היום הרבה יותר מאשר בעבר, בכדי להגן עליך מפני הזיעה ותופעות הלוואי שלה.

כדוגמא ניתן לקחת את Life - מותג הבית של רשת סופרפארם, אשר השיקה לאחרונה דיאודורנטים חדשים לגבר ולאשה בפורמט ג'ל, אשר מצטרפים לספריי ולרול-און ולסטיק אשר קיימים זה מכבר. הג'ל הוא שקוף ואינו מכתים, נמרח בקלות ובנעימות על העור, מתייבש במהירות , אינו דביק ואפילו עושה עבודה טובה במניעת הזיעה (- לפחות בתקופה זו של השנה. נצטרך לבדוק אותו שוב ביולי-אוגוסט). הניחוחות- Active לגבר ו-Fresh לאשה נעימים ונשארים לאורך זמן.

גם מותג הספורט אדידס השיק לאחרונה את Deep Energy, ספריי גוף המהווה גם הוא דוגמא לדיאודורנט משודרג
וחדשני, שעליו תוכלו לקרא בהרחבה כאן.