31.8.2009

אצל רוב הגברים, לפחות בכל הנוגע לטיפוח וקוסמטיקה, פועל הכלל של פחות - זה יותר. גם המטרו'ס שבינינו, לא אוהבים להשקיע יותר מידי במריחת עוד תכשיר ועוד מוצר ותמיד נשמח לקבל מוצר שיכול לבצע כמה פעולות.
אחד המוצרים שרוב הגברים מוותרים עליו, הוא הקונדישנר – מרכך השיער. זה פשוט יותר מידי בשבילנו ואנחנו גם מה לא מבינים מה הצורך בו. רודני קוטלר – הבעלים של רשת סלוני שיער לגברים בארה"ב מסביר: חפיפת השיער פותחת את תאי השיער. אם נסתכל כעת על השערות באמצעות מיקרוסקופ, נראה שכל שערה נראית כמו ענף של עץ שממנה יוצאים ענפים נוספים. מסיבה זו, לשיער יש הרבה יותר נפח אחרי החפיפה. אנו אוהבים את הנפח הזה ולא רוצים למרוח משהו שיכביד על השיער ואולי יפגע בנפח. אבל בצורה כזו, השיער הרבה יותר חשוף לקליטת לכלוך ואבק באמצעות כל הענפים הפתוחים. המרכך בא ועוטף את זקיקי השערה, סוגר את הענפים ובכך מגן על השערות מפני אלמנטים חיצוניים ומאבק, וכך הוא נשאר נקי וזוהר, זמן רב יותר.
המוצר האידיאלי לגברים – אומר קוטלר- הוא ה- leave-in conditioner , המרכך ללא שטיפה שאותו אפשר למרוח בקלות ובמהירות לאחר המקלחת, ולשכוח ממנו. במקרה זה, המרכך ממלא גם תפקיד של מעצב שיער וחוסך את הצורך במוצר נוסף. לאחר הקדמה זו, אני מתכבד להפנות אתכם לסיקור על מרכך שיער חדש לגבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה