23.9.2009

ורטיגו מילאנו לגבר מבית ג'ייד -דניה קוסמטיקס



טוב, אתחיל עם וידוי קצר. לאחרונה אין לי הרבה זמן להשקיע בבלוג ואני רוצה להתנצל על כך בפני הקוראים הנאמנים. אני מודה לכם על המיילים שאתם שולחים ואני אשתדל מאוד לעדכן יותר בעתיד. לצערי, בארצנו הקטנה, שוק הטיפוח הגברי פועל על אש קטנה יחסית ואין הרבה על מה לדווח. עם כל הכבוד שאני רוכש לבשמים החדשים שעולים על המדפים כמעט כל שבוע, לא לשם כך התחלתי את הבלוג הזה. אם מישהו מכם שומע או רואה איזו ידיעה טיפוחית שיכולה להיות מעניינת עבור גברברי ארצנו, אשמח אם תדווחו לי על כך.


ובמעבר חד - לסדרת טיפוח שהיא לא כ"כ חדשה אבל הולכת ומתרחבת ומוצלחת מאוד. המותג Jade מייבא את הסדרה Vertigo Milano, ובה מגוון מוצרים- החל מבושם ודיאודורנט ועד סבון פנים וקרם אנטי אייג'ינג - כאשר המכנה המשותף לכולם היא ניחוח גברי עדין ונהדר. לסיקור רחב יותר, אתם מוזמנים ללחוץ כאן.


שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל הקוראים וכל עם ישראל.
שתהיה לכולם שנה מטופחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה