30.10.2009

חדשות שיער לגבר

אני משתדל מאוד בבלוג שלנו להיצמד עד כמה שאפשר לחדשות הטיפוח כאן בארצנו. אין לי עניין לדווח לכם על כל מיני דברים חדשים שיצאו לאור בארה"ב או באירופה (או ביפן -שהנה אגב, אחת המובילות בתחום טיפוח הגבר). זה לא רלוונטי לגבינו וניתן לקרא על כך באינספור בלוגים אחרים. על כן, אני שמח לדווח לכם על שלושה התפתחויות חדשות בתחום טיפוח השיער לגבר כאן אצלינו.

המוצר הראשון הוא מבית Loreal Proffesional. מדובר בשמפו ממריץ בניחוח מנטה, שניתן לרכוש לשימוש ביתי, או לחילפון להגיע לסלון מורשה ולקבל חפיפה + עיסוי ממריץ במחיר 10 ש"ח בלבד.


לפרטים נוספים, ניתן וכדאי לקרא כאן.

גם המותג Head & Shoulders הידוע כלוחם הקשקשים המושבע, גילה את הפוטנציאל הטמון בהשקת מוצר ייחודי לגבר. הם משיקים שמפו לחיזוק שורשי השיער לגבר. האמת היא שהוא נראה מבחוץ כמעט בדיוק כמו כל שאר המוצרים שלהם ונדמה לי שגם הניחוח לא שונה (אך אולי אני טועה). בכל מקרה, מי שאהב את המוצרים שלהם עד היום, מן הסתם יאהב גם את זה. כפריזנטור של המוצר החדש בארץ, נבחר לא אחר מאלי אוחנה, אשר שימש כפריזנטור של המותג בעבר, לפני כ-13 שנים.


ואחרון חביב, המותג הבריטי Crabtree & Evelyn הואיל בטובו להתחיל לשווק בארץ גם את ליין המצרים לגבר הכולל בושם, אפטר-שייב באלם וג'ל רחצה נוזלי, המשמש גם שמפו לשיער. מדובר בסדרה של מוצרים איכותיים. לעניינינו, השמפו הוא בעל ניחוח נעים וכולל תמציות מיוחדות המפיגות ריח ושומרות על הניחוח לאורך זמן. המוצר קצת יקר יחסית אבל כדאי לחכות למבצע ולרכוש.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה