18.5.2009

ברוכים הבאים לבלוג הטיפוח הגברי.

אני מתכבד לפתוח את הבלוג שלי עם מאמר של דן אבן שהופיע ב-NRG בתחילת חודש זה, תחת הכותרת, סרטן העור: גברים סובלים יותר.

נתונים חדשים שמפרסם היום משרד הבריאות מעלים כי אחד מכל-33 גברים צפוי לחלות בסרטן העור מסוג מלנומה במהלך חייו, לעומת אחת מ-50 נשים. החולה הממוצע: יהודי, יליד הארץ בעל עור בהיר... נתונים אלו נמסרו במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל פתיחת שבוע המודעות לסרטן העור. הממצאים הוצגו בעקבות חישוב מיוחד שביצע מנהל רישום הסרטן הלאומי במשרד הבריאות, ד"ר מיכה ברחנא, על בסיס נתונים המעודכנים לסוף שנת 2007. הנתונים מעלים עוד כי רמת התחלואה בקרב נשים התייצבה, אולם הגברים ממשיכים לרשום עלייה בתחלואה: שיעור החולים בסרטן העור הקשה, מסוג מלנומה חודרנית, עומד על 19 לכל מאה אלף בגברים, ו-14 לכל מאה אלף בנשים. כסו עצמכם מפני השמש. עד כאן הציטוט.

חברים ! לי ברור מדוע הגברים ממשיכים לרשום עלייה בתחלואה. הנשים הפנימו כבר מזמן את נושא ההגנה מהשמש באמצעות מסנני קרינה. גם אלה שלא עושות זאת במודע, עושות זאת שלא במודע, מכיון שבקרם הפנים שלהם יש מסנני קרינה ברמה זו או אחרת.

הגיע הזמן שגם הגברים יפנימו את המסר. זה לא קשה וזה לא לוקח הרבה זמן. עמידה מול המראה מספר דקות לפני היציאה לעבודה בבוקר, יחסכו מכם את החשש ללקות במחלה לא נעימה וכערך מוסף ישפר את המראה החיצוני שלכם הן בטווח הקצר והן לטווח הארוך ע"י האטת הזדקנות העור.

ברשומה הבאה אתן לכם סקירה על מסנני קרינה מומלצים לגבר.

3 תגובות:

  1. בהצלחה על הבלוג החדש!
    הגיע הזמן, שנשמע קצת יותר על הצד הגברי של הטיפוח...

    השבמחק
  2. בהצלחה יקירי
    אני יודעת שיש לך את זה , עכשיו תראה לכולם מה אתה יודע על עולם הטיפוח הגברי ואיך אתה יודעת לכתוב את זה!

    השבמחק
  3. חן חן, באמת הגיע הזמן לבלוג ייחודי לגברים. נמאס לנבור בכל הבלוגים בחיפושים אחר כתבה מעניינת.
    בהצלחה ותחזיק מעמד.

    השבמחק