20.5.2009



אוקיי, אז נתחיל עם שני מוצרים תוצרת חוץ, יקרים אבל טובים. הראשון הוא Daily Defense Block SPF15 של דרמולוג'יקה. הוא עולה כ- 265 ₪ וניתן לרכישה אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד. אם תיכנסו לאתר הבא, תוכלו לחפש היכן ניתן לרכוש באזורכם. כמו"כ ניתן לרכוש באינטרנט באתר strawberrynet.com ב-40 דולר בערך, כולל משלוח. מדובר במוצר מעולה הכולל רכיבים טבעיים בלבד ומסיבה זו גם אין לו ריח גברי. מדובר בקרם לחות עם רכיבים מאיטי הזדקנות וכמובן מסנני קרינה. פירוט נוסף על המוצר ועל יתר מוצרי הסדרה Shave לגבר תוכלו למצא כאן.

השני הוא של המותג Murad שעשה עליה לפני כשנה ומשווק ברשת חנויות אפריל. גם הוא מתהדר בסדרת מוצרים לגבר ואחד מהם הוא Murad Man Face Defense SPF 15. מחירו כ-200 ₪ וכמעט תמיד יש עליו מבצע כזה או אחר. גם זהו מוצר מבית טוב הכולל מלבד מסנני הקרינה גם רכיבי לחות והאטת הזדקנות העור.


ונעבור לשני מוצרים כחול לבן. הראשון הוא של ד"ר פישר מתוך הסדרה לגבר הנקראת Genesis Men (פירוט על מוצרי הסדרה תוכלו למצא כאן). בין שאר מוצרי
הסדרה ישנם שני תכשירי לחות עם מסנני קרינה. האחד הוא קרם מעט סמיך עם SPF 33 ומיועד לבעלי עור יבש. השני הוא ג'ל קליל יותר המיועד לבעלי עור רגיל עד
שמן וכולל SPF 15. שני המוצרים כוללים רכיבי לחות, ויטמינים ומינרלים, אומגה 3 ועוד ומצויידים בניחוח גברי. כמו כן, ישנו גם קרם ייחודי לעיניים שגם בו מסנני קרינה SPF 34. ניתן להשיג בסופר-פארם בסביבות ה-120 ₪. בימים אלו למשל, יש מבצע שבו ניתן לרכוש שני מוצרים מהסדרה ב-99.90 ₪.

אחרון חביב הוא מוצר מסדרת MEN של המותג הישראלי-בינלאומי המצויין AHAVA . מדובר בסדרה מכובדת ורחבה הכוללת מלבד מוצרים לפנים, גם קרם ידים ושמפו. מדובר בקרם לחות המועשר במינרלים מים המלח (כבכל

מוצרי המותג) וכולל מסנני קרינה ברמת SPF 15. לקרם, כמו לכל שאר מוצרי הסדרה, ניחוח גברי קליל ונעים. הקרם עולה בין 90 ל-120 ש"ח וניתן להשיגו במשביר לצרכן, בסופר-פארם ונדמה לי שגם באפריל. ניתן להשיג גם באינטרנט באתר drugstore.co.il.

ישנם כמובן מוצרים נוספים ואגלה לכם סוד קטן שאני לא אוהב להודות בו אבל גם אם תשתמשו בקרם של החברה או האישה (בהנחה שיש בו מסנני קרינה כמובן), יש סבירות גבוהה שגם הוא יספק לכם הגנה לא רעה מהשמש.
בעיקרון, ההמלצה היא להשתמש בכמות בקוטר של אפונה או מעט יותר- תלוי במרקם המוצר ובעור שלכם- לשפשף בין קצות האצבעות ולמרוח על הפנים (כמו שעושים עם סבון) עד שהוא נספג בעור. יש להיזהר באזור העיניים, כי יש מוצרים שיגרמו להם לצרוב קצת. מאידך, כדאי מאוד למצוא מוצר שלא גורם לכם לצריבה מכיון שאזור העיניים זקוק לא פחות להגנה מהשמש ואולי אף יותר משאר הפנים. לא לשכוח גם את הצוואר, העורף והאוזניים. אלו מכם שנאלצים (כמוני) ללבוש חולצות עם צווארון, מומלץ להתמרח כמה דקות לפני שאתם שמים חולצה, בכדי לתת לחומר להיספג כראוי בעור.

יאללה, צאו לדרך !

תגובה 1:

  1. יופי של מוצרים, אני בתור גבר חייב להודות שטיפוח לגבר כבר מזמן לא מילה גסה. בתור אחד שנוהג ללבוש חולצות עם צווארון, אני לא יכול שלא להסכים עם ההערה בנושא, רשמתי לפניי.

    השבמחק