2.7.2009

נבחרת הנבחרים

המגזין Men's Health, אחד מירחוני הגברים הפופולריים בעולם, והיוצא לאור בארה"ב, אנגליה, אוסטרליה ועוד, מגיש בכל שנה את רשימת מוצרי הטיפוח הנבחרים, עפ"י דירוג הקוראים. השנה הרשימה ארוכה במיוחד וכוללת 36 מוצרים המחולקים לשישה קטגוריות: גילוח, פנים, גוף, שיער, שיניים וניחוח.
לצערי, חלק גדול מהמותגים המוזכרים ברשימה, אינם משווקים (עדיין) בארצנו הקטנה ואין בכוונתי להלאות אתכם ברשימה של מוצרים שלא תוכלו להשיג בחנויות. ברשותכם, אזכיר את המוצרים הנבחרים הניתנים להשגה בקלות.
בקטגוריית גילוח נבחר קרם גילוח בתוספת אלו- ורה של המותג Zirh המעולה, המשווק ברשת אפריל. Zirh הוא מותג טיפוח אמריקאי שכל מוצריו מיועדים אך ורק לגבר ונכון להיום הוא היחיד מסוגו שעשה עליה לישראל.


בקטגוריית פנים נבחרו קרם לחות אנטי-אייג'ינג מעולה של Clinique שעליו הרחבתי את הדיבור כאן,
הסטיק הממריץ המרענן והשיקי של YSL, שגם עליו כתבנו כאן ומוצר של קלרינס לגבר שנקרא Line Control Cream.


בקטגוריית גוף עלו תרחיץ גוף מלחח של Gillette שאני חושב שניתן להשיג אותו בארץ, וכן
תרחיץ לעור רגיש של Nivea Men.

מבין מוצרי השיער שנבחרו, היחיד שעשוי להגיע אלינו בקרוב הוא קרם לעיצוב מהסדרה החדשה של Axe שעליה הרחבנו מעט כאן. בתחום השיניים בחרו הקוראים במי פה של Listerine בשם Total Care –Anti Cavity ובמשחת שיניים מלבינה של Crest.
ואחרונים חביבים הם הבשמים: Gucci לגבר שהושק בשנה האחרונה,Infusion D'Homme של פראדה והבושם החדש Artisan מבית ג'ון וורווטוס, שעל שניהם ארחיב את הדיבור בקרוב.

תגובה 1:

  1. מעולה, סוף כל סוף גם המטרוסקסואלים שבנינו מקבלים מענה. יפה שהוזכרו כאן מוצרי טיפוח מתחומים שונים. טוב להתעדכן וטוב שהוצגו כאן מוצרים, שניתן להשיג בארץ.

    השבמחק