8.7.2009

היוקרה שבפשטות

אם תחפשו את בקבוק הבושם הפשוט ביותר בחנות, תתפלאו לגלות שהוא גם אחד הבשמים היקרים ביותר שם. מבין מאות הבקבוקים המעוצבים שתראו שם, אין הרבה שנראים פשוט יותר מ- Infusion D'Homme של פראדה. מדובר בבקבוק מלבני מזכוכית שקופה ובתוכה נוזל השקוף גם הוא, שאילולא לוחית המתכת עם הכיתוב PRADA, ניתן היה לחשוב שזה משהו מתוצרת פתח תקוה.
אבל בפראדה יודעים שכשיש לך מוצר טוב, לא צריך להשקיע הרבה בתפאורה. למעשה, יש להם נסיון מבושם קודם- Infusion D'Iris- הבושם המקביל לנשים, הזהה כמעט לחלוטין לבושם לגבר, למעט צבע הנוזל שהינו מעט צהבהב. גם האריזות של הבשמים זהות וצריך לשים לב טוב לכיתוב הזעיר על האריזה בכדי לוודא שלוקחים את הבושם הנכון. זוהי הדרך המיוחדת של פראדה להיות שונה מכולם, להיות צעד אחד לפני כולם.
גם הניחוח ניחן בפשטות יוצאת דופן. בפראדה חיפשו את הניחוח הבסיסי ביותר. בשונה מיתר הבשמים המנסים להוסיף לגבר ניחוח נוסף, מתוחכם, מורכב, מסתורי, לפעמים בלתי מזוהה לחלוטין. Infusion D'Homme מדיף ריח של מקלחת, של סבון, של טלק. זהו ניחוח עדין, אך עם זאת חזק מספיק שהרושם שלו ניכר עד סוף היום, רושם שגורם לך להרגיש וגורם לאחרים לחשוב שזה עתה יצאת מהמקלחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה