16.7.2009

גבר- מתאפר או לא מתאפר?

למעשה, התשובה לשאלה הזאת לא חייבת להיות כן או לא. התגובה הטבעית שלי לנושא היא -חשדנות עד חשש ופחד. עם כל הרצון שלי להיות מטופח ולהיראות במיטבי, אני חושב שאיפור הוא מעין חציית קוים.

אבל- בכתבת וידיאו שהוצגה באתר Ynet לפני כמה חודשים, רואיינה בדיוק בנושא זה הגב' גליה תורן חן- שהינה יועצת לחברות קוסמטיקה - והיא אף הדגימה אותו הלכה למעשה.

מה שרואים שם הוא, שניתן להתאפר כמעט בלי להתאפר. מעין ללכת בלי ולהרגיש עם.
אם נצפה בכתבה (על ידי לחיצה על לינק זה), נראה את גליה מתחילה את התהליך עם מריחת קרם לחות. במקרה זה, מדובר בקרם לחות עם מעט פיגמנט מבית YSL, אך כמובן שכל תכשיר לחות מבית טוב אף ללא צבע, יתרום במשהו להארת הפנים וליצירת מראה אחיד. אחר כך משתמשת גליה בקונסילר הגברי המצויין- ג"כ מבית YSL- שתפקידו למעשה להסתיר פגמים, כתמי עור או שקיות שחורות מתחת לעיניים אם ישנן. שלישית, היא מפנקת את הבחור עם הסטיק הממריץ – הצלע השלישית בסדרה לגבר של YSL.
לאחר מכן, היא מסייעת לו לאלף את הגבות הסוררות שלו עם תכשיר ללא צבע (פיקסר). ולסיום תכשיר לחות- גלוס לשפתיים, גם כן ללא צבע.
אם כן, למעשה המוצר היחיד שראינו בתשדיר הזה, שהוא מוצר איפור נטו ולא מוצר טיפוח, הוא הקונסילר. אם יש לך צורך בו – כמובן תשתמש בו, אם לא אז לא. מה שאני קיבלתי מהתשדיר הזה, היא הוכחה נוספת לכך ששיפור המראה, הוא בעיקר ענין של טיפוח ולא של איפור.
אם יורשה לי, אמליץ בכל זאת על מוצר שגם הוא לא חייב להיות עם צבע, אבל הוא בהחלט שייך למשפחת מוצרי האיפור. הפודרה- האבקה הזאת שמגיעה בשלל צבעים וגוונים, אך גם ללא צבע כלל. זהו קרש הצלה של ממש לבעלי עור שמן. אני ממליץ על המרקם הדחוס. ניתן לקחת ספוג קטן או מברשת איפור (ניתן לשאול מהחברה אם אין לך), להעביר על הפודרה ואז להעבירו בקלילות על איזור ה-T בפנים. זה מעניק הגנה נוספת- ולדעתי הכרחית- מפני ברק בלתי רצוי.

2 תגובות:

  1. זה נכון שיש המון שיטות ודרכים להתאפר פחות או יותר, בשביל היופי או סתם בשביל להתבלט, אבל בעיקרון זה לא הנקודה. לצערי אצל הגברים, בניגוד לעניין הטיפוח שהוא בסדר גמור, האיפור הוא ממש מרגיש כ"סתם". רוב הגברים המתאפרים יהיו סלבס אשר קיבלו את הטיפ מהסטייליסט שלהם או גברים במסיבות חד מיניות שרוצים להיות ממש בולטים. אני מקווה שזה יהיה יום אחד מקובל ורגיל כמו אצל הנשים וכולם יהיו יפים ושמחים :)

    השבמחק
  2. איפור יכול גם להתאים לגברים, בכל מיני צורות. מה שחבל שזה מזוהה יותר עם כוכבי רוק או מסיבות גלאם, שם אנשים מנסים להתלט, ולא להשתמש באיפור בשביל באמת להתייפות. אני מניחה שזה עניין של זמן עד שגברים יבינו שיש צורך חיוני באיפור!

    השבמחק